Khamis, 9 Ogos 2012

Junior AMO

Ni la dia anak sulung aku, nama dia Aqil Haarith. Hari ni dia teman aku kat klinik lepas buka puasa kat JM Bariyani House Sri Gombak pasal wife aku nak pegi solat terawih. Dia bawak anak yg nombor 2 ikut pegi masjid.

Makan kat JM Bariyani House tu okeylah.. Portion dia besar jugaklah.. sesuai dgn harganya. Kalau nak buka puasa kat situ kena booking awal. Aku datang pukul 5 ptg pun dah penuh meja dalam, tinggal yg kat luar je. Anyway, luar pun best.. fresh air.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...