Khamis, 9 Ogos 2012

Logan oh Logan


Semenjak dua menjak ni anak sulung aku yg berumur 5 tahun tu asyik sebut nama Logan jer. Asal nampak orang kulit gelap cakap org tu hitam macam Logan. Bila aku suruh basuh kaki dia yg berdaki hitam dia cakap "nanti hitam mcm Logan ke?"

Hehe.. lawak pun ada. Katanya Logan tu kawan baik dia kat sekolah. Tanya teacher dia yg dtg jemput anak aku pegi sekolah ni katanya Logan dan dia selalu bertekak. Emm.. biasalah budak-budak, main-main bersama, pastu bergaduh.. pastu baik semula. Anyway, aku doakan anak aku ni kawan baik-baik dgn semua schoolmates dia. Belajar rajin-rajin besar nanti jadi org berguna... aminn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...