Sabtu, 11 Ogos 2012

Suntikan vitamin C dan kolagen

Zaman sekarang ni bukan kaum hawa je yang nak kulit cantik dan tegang, kaum adam pun sama. Ramai yang datang ke klinik aku nak inject vitamin c, kolagen, glutathione dan sebagainya.

Contoh kat sebelah ni Glutax 3g dan Glutax 4G, dua-dua ni mengandungi vitamin c, kolagen dan alpha-lipoic acid selain kandungan utama dia glutathione untuk mencerahkan dan mencantikkan kulit. Kalau nak tahu berkesan ke tidak kena cuba sendiri, tapi setakat ni semua yang cucuk benda alah ni kata ada nampak kesan. Ada juga regular customer yang datang dan aku nampak perubahan pada kulit diorang. Apa pun respon setiap orang tak sama.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...